joi, 17 aprilie 2014

În sfârșit, sunt cu dragii mei…



Iată semnul Taurului vine în atenția noastră datorită anumitor calități demne de luat în seamă. Cine nu a aflat de vestita încăpățânare a acestuia… sau de perseverența lui cu care se sacrifică pentru bunăstarea scumpei lui familii…
Verbul care definește zodia Taurului este A AVEA. Nativului din această zodie îi place să posede, să stăpânească  tot ceea ce iubește până la gelozie. Se sacrifică muncind din greu pentru a acumula oferind bunăstare familiei pe care o adoră. Este un mare iubitor al tradițiilor de familie, este conservator și sensibil, plin de sentimentalism. Este genul de persoană care IARTĂ dar NU UITĂ niciodată o nedreptate comisă…
Nu am ales întâmplător să spun câteva cuvinte despre această zodie. Am ales-o pentru că sunt câteva aspecte astrologice, ce se vor desfășura în perioada imediat următoare (în 29 aprilie) în acest semn zodiacal și care mi-au atras atenția:
-tripla conjuncție în semnul Taur( semn fix, feminin,element pământ), conjuncție  formată din planetele personale Luna, Soarele și Mercur
-este susținută de două aspecte de sextil ( de Neptun din Pești și Jupiter din Rac) și un aspect de trigon (Pluton din Capricorn)
-tot în semnul Taur va avea loc eclipsa inelară de Soare (vizibilă doar din sudul Oceanului Indian, Australia și Antarctica)
Ce vor să spună toate aceste aspecte astrologice…
Trebuie să dăm prioritate, mai mult ca oricând,sentimentelor. Ego-ul nostru (Soarele) cel plin de încăpățânare, de dorința de a domina, de lăcomie și aviditate trebuie să lase loc sentimentelor de afecțiune, intuiției și să pătrundem în subconștientul nostru (Luna), fără a stărui prea mult în gândurile noastre, fără să despicăm firul în patru (Mercur)… 


Trebuie să ne definim bine în minte ce anume înseamnă pentru noi STABILITATE și SIGURANȚĂ,care sunt acele lucruri DE VALOARE, BUNURILE NOASTRE. Aici nu mă refer la avere sau bogății de natură materială, ci bogăție de natură sufletească, la iubire și spirit de sacrificiu pentru cei dragi ai noștri… la FAMILIE… la IERTARE…
Trio-ul acestor planete nu-și are ”dansul” din pură întâmplare, ci chiar el simbolizează familia: Soarele(tatăl, stâlpul familiei), Luna( mama, persoanele feminine apropiate noua) și Mercur( fii, frații).


Tarotul își spune părerea vis a vis de aceste aspecte. Am extras din tarot cartea 2 DE SPADE, o carte care înfățișează o femeie șezând pe un tron ținând două săbii în mâini, aducându-le în poziția de echilibru. Este legată la ochi tocmai pentru a încerca să simtă, să mențină echilibrul dintre cele două forțe opuse, cu ochii minții. Simțul văzului ar produce o eroare (când vezi un lucru îl judeci prin prisma ta de gândire). Prezența Lunii din imagine vorbește de la sine despre puterea intuiției și a subconștientului.
Această carte spune despre două energii diverse care  se pot menține în echilibru. Nu este necesar ca membrii familiei să fie copia noastră perfectă pentru o bună înțelegere, și nici să aibă gânduri similare cu ale noastre pentru o bună conviețuire. Trebuie doar să ”închidem” ochii, uneori, pentru a merge mai departe în pace și armonie.
Să încercăm să pătrundem dincolo de cuvinte și aspecte astrologice și să ne punem câteva întrebări : când a fost ultima dată când le-am spus părinților ”sărut mâna”și le-am mulțumit pentru ceea ce mi-au dat cu truda lor?( în caz că te afli printre norocoși să ai părinții încă în viață)… când le-am spus fiicei/fiului meu  că-i iubesc nespus așa  cum sunt ei, chiar dacă nu se mulează după șabloanele impuse de mine?…când le-am spus fratelui/surorii mele că prețuiesc fiecare clipă când suntem împreună?…
Să prețuim mereu(nu numai în preajma sărbătorilor) familia, indiferent cum este ea… cu bune, cu rele… ea este BUNUL nostru, ea este AVEREA noastră…
 Mihaela M. Atomei


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu